Kundtjänst - hjärtat i verksamheten!
En kopp the får avsluta dagen tillsammans med onsdagens blogginlägg:
Vill här presentera Marina Johansson som är kundtjänstansvarig här på Familjeapoteket.se. För oss som sysslar med e-handel är kundtjänst hjärtat i verksamheten. Till skillnad från en fysisk butik, där man möter kunden öga mot öga, har vi inte möjlighet till samma direktkontakt och dialog med kunden. Desto viktigare att när vi väl kommer i kontakt med våra kunder att vi ger dem god service och ett vänligt bemötande. Marina klarar den utmaningen med bravur och tar hand om våra kunder på bästa sätt!
Annars har det varit en hektisk dag (som vanligt), med möten där fokus har varit på expeditionsstödsystem.
Sätter punkt här för idag, klockan är mycket, jag behöver min skönhetssömn. Men innan det, senaste rapporteringen frÃ¥n omregleringsfronten. Läkemedelsverket bekräftar nu i en intervju pÃ¥ Läkemedelsvärldens hemsida att man inte kommer ha nÃ¥gra tillstÃ¥nd klara för nya apotek den 1 juli. Troligtvis först till hösten. Men det var ingen överraskning med tanke pÃ¥ den knappa tid som är kvar. Läkemedelsverket väntar i sin tur pÃ¥ klartecken frÃ¥n regeringskansliet och skall färdigställa ansökningsblanketterna som nu är ute pÃ¥ remiss. Â
God natt på er!
Tags: Familjeapoteket.se, kundtjänst
maj 14th, 2009 at 11:59 f m
Vill i detta sammanhang, apropå dialog, verkligen tipsa om kundo.se - En tjänst just för att skapa just dialog med kunder på ett enkelt och effektivt sätt. Sajten är relativt nystartad med inspiration från amerikanska förebilder som GetSatisfaction och UserVoice. Kika gärna in på lnu.se som använder kundo för dialog med sina användare direkt på sajten.